Monday, funday!

Måndagstrött minst sagt.
Igår hade jag workshop i fria vikter med mina bootcamp-deltagare. Grymt duktiga tjejer!

Idag blev en mötes-dag, har även tränat Lisa som vann en PT-timme i tävlingen med Dove och Rosa Skrot i somras. Vi körde tung styrketräning i form av bland annat marklyft, knäböj och bänkpress.

Dagens citat från en annan kund:
”Sofia, du är PT’n from hell”

Veckans utmaning i jakten på en snygg och vältränad mage blir att dricka minst 2 liter vatten/dygn. Let’s do this!!
20131007-212554.jpg

Om Skrotfia

Företagare och delägare av gymmet Rosa Skrot på Södermalm. Jobbar som personlig tränare och bootcamp-instruktör. Nybliven (lacto-ovo) vegetarian, mitt livs bästa beslut! Älskar djur och brinner för djurens rätt. Jobbar volontärt med katter via två olika organisationer. Bor tillsammans med min sambo Felix och våra två katter Dolly och Åke. Vi hoppas kunna få lämna vår lägenhet för ett liv på landet. I denna blogg skriver jag om mitt liv; med träning, mat, resor och mycket mer! Välkommen hit!
Detta inlägg publicerades i #flatabsin3months. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Monday, funday!

  1. Pingback: Tung PT-dejt | Lisa & livet från den ljusa sidan

Lämna en kommentar